طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ
 

درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.


 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 14:19

قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل

تمامی موتورهای جستجوگر از سه مؤلفه اصلی شامل مؤلفه متن، مؤلفه لینک و مؤلفه محبوبیت در الگوریتم رتبه‌بندی خود استفاده می‌کنند. بهترین حالت این است که سه مؤلفه فوق را تا بیشترین جایگاه ممکن بهینه سازی کنیم، اما صفحات کمی می‌توانند به این حالت دست یابند و از فاکتورهایی که دراین سه مولفه دخیل هستند به خوبی استفاده کنند.
در مورد مؤلفه متن، مهمترین کار این است کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنیم و آنها را در مکان‌های مهم کدهای سایت قرار دهیم. انتخاب کلمات کلیدی باید مربوط به موضوع اصلی سایت باشد و نیز کلماتی باشد که کلمات کلیدی بسیاری از سایتهای دیگر نباشد. موتورهای جستجو در هنگام رتبه‌بندی صفحات سایت، به بازاریابی محتوا بسیار توجه می‌کنند. به عبارت دیگر با تولید محتوای مناسب منجر به جذب کاربر و برندینگ می‌شویم. همچنین موتورهای جستجوگر عنوان صفحه را به عنوان محتوای اصلی سایت شما در نظر می‌گیرند که بهینه سازی درست آنها در رتبه بندی سایت بسیار مؤثر است. همچنین عنوان صفحه از دید طراحی وبسایت بسیار مهم است. نوشتن صحیح عنوان صفحه که شامل کلمات کلیدی باشد می‌تواند کاربران را به کلیک کردن و هدایت به سایت تشویق کند. اگر سایت شما دارای کلمات کلیدی متعددی است باید با طراحی صفحات گوناگون و با قرار دادن عنوان متناسب با کلمات کلیدی همان صفحه سایت را به روز کنید. بنابراین حساسیت موتورهای جستجو به نام صفحات، مطالب و توضیحات آنها زیاد است. بنابراین در وارد نمودن آنها باید دقت کرد. نام صفحه باید کوتاه و مرتبط با خود صفحه باشد و از قرار دادن کاراکترهای طولانی در نام و عنوان صفحه خودداری شود که نتیجه معکوس می‌دهد. 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

رتبه های بالای گوگل را بدست آورید


نقش موضوع کاری سایت در بدست آوردن رتبه های بالای گوگل؛ یکی دیگر از نکاتی که امروزه باید بدان توجه کرد موضوع کاری سایت است که امروزه موتورهای جستجو به آن بسیار توجه می‌کنند. به این ترتیب که باید موضوع اصلی سایت شما با دیدن چند صفحه مشخص شود یعنی هر صفحه به موضوع اصلی مرتبط باشد. بنابراین دقت کنید به هر سایتی لینک ندهید و یا لینک نگیرید. اگر این نکات را رعایت کنید موتور جستجو با شناسایی خودکار موضوع اصلی سایت شما شانس دست یابی به رتبه بالای سایتتان را افزایش می‌دهد.  به بیان ساده تر اگر سایت شما در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کند که به هم ارتباط چندانی ندارد، نمی توان با سایت هایی که به صورت تخصصی بر روی یک موضوع تمرکز کرده اند رقابت کند.
متن صفحه؛ وقتی متن صفحه‌ای نوشته می‌شود دقت کنید کلمات کلیدی در صفحه قرار داده شود تا مطمئن شویم موتورهای جستجو آنها را می‌خوانند. رویکرد اصلی موتورهای جستجو ثابت است، آنها متن را می‌خوانند و لینک را دنبال می‌کنند، اما به طور مداوم تگ‌های مورد تأیید خود را تغییر می‌دهند و نمی‌توان متوجه شد تمرکز آنها بر چه مواردی است. 
زمان برای بروز رسانی سایت و نتیجه بهینه سازی آن در موتورهای جستجو؛ اگر بازدید از سایت شما بالاتر باشد یعنی دارای رنک سایت بیشتری باشید نتیجه بهینه‌سازی و تولید مقاله جدید سریعتر در نتایج موتورهای جستجوگر قرار می‌گیرد و بالعکس در سایتی با بازدیدکننده کمتر و رنک پایین‌تر زمان بیشتری را برای افزایش رتبه و مشاهده تأثیر بروزرسانی سایت در رویه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مشاهده می‌شود.

معرفی سایت در اینترنت؛ محتوای مفید به تنهایی کافی نیست و زمانی می توانید برند خود را مطرح کنید که با سایر وب سایت های اینترنتی تعامل داشته باشید و بتوانید خود را به مخاطب هدف معرفی کنید، موتورهای جستجو نیز به این موضوع اهمیت زیادی می دهند و اگر سایت شما در اینترنت شناخته شده نباشد و سایت های دیگر به آن لینک نداده باشند، امتیاز مناسبی را در این زمینه کسب نخواهد کرد. 

 افزایش رتبه سایت در الکسا

افزایش رتبه سایت در الکسا گرچه به گوگل مرتبط است، اما عکس آن صادق نیست. یعنی اگر شما ورودی بیشتری از گوگل دریافت کنید، رنک الکسا شما بهبود می یابد، اما اگر رنک الکسا سایت شما بهبود یابد، لزوما بازدید شما از گوگل افزایش نمی یابد. سایت الکسا بر اساس تعداد بازدیدکننده و زمان ماندگاری در سایت رتبه سایت ها را تخمین می زند (با استفاده از تولباری که کاربران نصب کرده اند) و در بسیاری از مواقع تخمین الکسا، نادرست است. بنابراین برخلاف تصور افراد، رتبه الکسا تاثیری در بالا بردن رتبه سایت شما در گوگل ندارد.

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 17:13

سرعت سایت مسلما یکی از معیارهای مهم برای هر وبسایتی می‌باشد؛ به طوریکه برای برخی سایت‌ها تنها تفاوت در یک ثانیه می‌تواند میلیون ها تومان زیان بزند و یا کسب درآمد از آن کرد. بنابراین اندازه‌گیری دقیق سرعت سایت یک عامل حیاتی می‌باشد. در این مقاله نشان خواهیم داد که چگونه از یکی از محبوبترین ابزارهای موجود به نام  GTMetrix برای اندازه گیری سرعت یک وبسایت به طور مؤثر استفاده کنید.

تعداد سنجش سرعت
اندازه‌‌گیری سرعت سایت ترجیحا نیاز به انجام چندین بار در زمان‌های مختلف دارد و میانگین نتایج گرفته شده سرعت واقعی را نشان می‌دهد. دلیل این کار این است که عملکرد وبسایت شما در طول روز بسته به تعداد بازدید کننده شما و یا حتی استفاده از جعبه سرور خود در صورت مشترک بودن هاست تغییر خواهد کرد. از اثرات جانبی خوب این تست سرعت این است که شما ساعات اوج خود را متوجه خواهید شد و بنابراین می‌توان به طور بالقوه بهترین زمان برای گذاشتن محتوای جدید، تبلیغات هدفمند و غیره برای بازدید کننده خود را بیابید. اگر چه سرعت واقعی بارگذاری نشان داده شده در ثانیه در طول یک روز (یا حتی یک هفته) ممکن است تغییر کند؛ اما راهکارهایی را GTMetrix برای چگونگی بالا رفتن سرعت وبسایت نشان می‌دهد که با گذشت زمان تغییر نخواهد کرد.
سنجش مکان
زمانیکه شما از ابزارهای رایگان سنجش سرعت مانند Pingdom استفاده می‌کنید، شما معمولا تست سرور را به طور تصادفی تنظیم می‌کنید. بنابراین ممکن است منجر به نتایج بسیار متناقض شود. محلی که شما برای سنجش سایت خود انتخاب می‌کنید تفاوت‌های زیادی را ممکن است در نتایج بدهد. برای برخی سایت‌ها مانند سایت‌های تجاری محلی ممکن است انتخاب مکان در نتایج تأثیر زیادی نداشته باشد اما برای سایت‌هایی که دارای مخاطبانی از سراسر دنیاست شما باید به صورت جهانی سنجش کنید. برای سنجش به صورت محلی، سرورهایی را انتخاب کنید که نزدیک مکان فیزیکی سرور شماست. اگر شما نمی‌دانید سرورتان کجا واقع شده از شرکتی که هاست شما را ارائه می‌دهد بپرسید. برای سنجش در سطح جهانی، 4 یا 5 سرور در مکان‌های اصلی در سراسر جهان انتخاب کنید؛ به عنوان مثال حداقل یک سرور از آسیا ، یک سرور از استرالیا، یک سرور از آمریکا و یک سرور از اروپا انتخاب کنید. برای اینکه شما بتوانید مکانی را برای تست سایت خود با استفاده از  GTMetrix انتخاب کنید، شما نیاز خواهید داشت یک حساب کاربری رایگان ثبت کنید و سپس وارد شوید.
معمولا دیده می‌شود افراد تنها صفحه اصلی (homepage) خود را تست می‌کنند. این عمل کاملا یک اشتباه مبتدی است به این دلیل که صفحه اصلی شما ممکن است دارای حداقل اطلاعات فشرده سایت شما باشد پس به طور طبیعی سریعترین سرعت را دارد. به طور خلاصه، صفحه اصلی سایت البته که مهم است اما ممکن است نسبت به دیگر صفحات در درجه دوم باشد. بنابراین تعدادی از صفحات را با هم تست کنید؛ تست صفحاتی مانند صفحات با پست تنها، صفحات فروشگاهی و صفحات محصولات و نیز غیره یک نتیجه خوب و کامل  یک نتیجه کامل و خوب از سایت را می‌دهد.

GTMetrix چگونه کار می‌کند؟

سنجش سرعت سایت


اساس استفاده از GTMetrix رایگان است. شما می‌توانید به سایت https://gtmetrix.com رفته و با وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و کلیک بر روی دکمه Analyze، عملیات بررسی سایت شروع می‌شود. پس از مدتی صفحه‌ای باز می‌شود که نتایج بررسی انجام شده را نشان می‌دهد. حال به توضیحات قسمت‌های مختلف می‌پردازیم.


Performance scores
در این بخش معیارهایی برای سنجش سرعت نشان داده می‌شود و دارای دو بخش است:

  • PageSpeed score: نشان دهنده درصد بهینه بودن کدهای سایت می‌باشد. هر چه میزان این درصد بالاتر باشد سایت شما بهینه تر می‌باشد.
  • Yslow score: در این قسمت هم درصدی نشان می‌دهد که بر اساس ابزار و استانداردهای یاهو برای سرعت بارگذاری سایت می‌باشد. در صورتیکه سایت شما در این قسمت دارای امتیاز مناسبی نیست بهتر است با یک برنامه‌نویس حرفه‌ای در شرکت وب  جهت بهینه‌سازی مقادیر مشورت کنید تا بتوانید سرعت سایت را به حداکثر مقدار خود برسانید.

Page Detail
•    Page Load Time: زمان بارگذاری کامل سایت به ثانیه را نشان می‌دهد.
•    Total Page Size: نشان دهنده حجم اصلی صفحه سایت که مورد بررسی قرار گرفته است.
•    Request: نشان دهنده تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور برای بارگذاری قسمتهای مختلف سایت می‌باشد. هر چه تعداد درخواست‌ها بین سرور و مرورگر کمتر باشد، فشار کمتر به سرور وارد شده، بنابراین سرعت بارگذاری سایت افزایش می‌یابد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PageSpeed و Yslow

افزایش سرعت سایت


این بخش حاوی اطلاعات به دست آمده از بررسی سایت با الگوریتم گوگل و یاهو می‌باشد. نتایج این قسمت حاوی توصیه‌هایی برای بهتر شدن سرعت سایت است. به عبارت دیگر با دیدن نتایج آن متوجه می‌شویم چه عواملی باعث کندی و کاهش سرعت سایت شده تا آنها را برطرف کنیم. بنابراین با اصلاح این موارد می‌توان در سئو سایت خود نقش داشته باشیم، به عنوان مثال Optomize image با ارائه راهکارهایی می‌خواهد حجم تصاویر سایت را بهینه کنیم.
Waterfall

ابزار سنجش سرعت سایت


یکی از مفیدترین بخش‌های ابزار GTMetrix برای بررسی میزان سرعت وبسایت می‌باشد که به صورت چارت هایی نتایج زمان صرف شده بارگذاری منابع، تصاویر، استایل‌ها و غیره را نشان می‌دهد.
Video
فایل‌های ویدئویی را از نظر سرعت و بهینه سازی سایت مورد بررسی قرار می‌دهد.
History

بهینه سازی سرعت سایت

این تب یکی از بهترین ویژگی‌هاست به این دلیل که به شما اجازه می‌دهد نتایج تستهای مختلف بر روی یک صفحه را در فواصل زمانی مختلف  به صورت یک نمودار مشاهده کنید.

 
طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 17:12

لیست سایت های دولتی و آموزشی

 

  1. https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=12089
  2. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=432260
  3. https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10889845
  4. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane6895/
  5. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane6895/
  6. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane6895/
  7. http://hometown.scau.edu.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=715250
  8. http://club.kedo.gov.cn/home.php?mod=space&uid=539219&do=profile&from=space
  9. http://cqb.pku.edu.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1809&extra
  10. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  11. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  12. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  13. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  14. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  15. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  16. http://lea.smc.edu.ng/members/blane6895/
  17. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  18. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  19. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  20. http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=341092
  21. http://techcommunity.biola.edu/people/blane6895
  22. https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=9037
  23. http://forum.aikido.edu.pl/profile.php?id=3313
  24. https://forums.huduser.gov/member.php?action=profile&uid=473898
  25. https://ritanime.rit.edu/forums/member.php?action=profile&uid=11587
  26. https://cs.byu.edu/job-posting/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
  27.  
  28. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116458&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  29.  
  30. http://www.sgrc.gov.tt/ActivityFeed/MyProfile/tabid/61/UserId/1784267/Default.aspx
  31. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3281
  32. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  33. http://sualaptop365.edu.vn/members/john-blane.289447/
  34. https://quakecatcher.net/sensor/teamdisplay.php?teamid=12092
  35. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/teamdisplay.php?teamid=432347
  36. https://setiathome.berkeley.edu/showuser.php?userid=10889859
  37. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane68951/
  38. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane68951/
  39. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane68951/
  40. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147518
  41. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889629.page
  42. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane68951
  43. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane68951/
  44. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  45. http://lea.smc.edu.ng/members/blane6895/
  46. http://mp.antioquiatic.edu.co/268858-john-blanehttps://cs.byu.edu/job-posting/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D9%86%D8%AF
  47. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116463&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  48.  
  49. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3284
  50. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  51. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197696/Default.aspx
  52. https://csgrid.org/csg/team_display.php?teamid=341116
  53. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41292/language/en-US/Default.aspx

 

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 334 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 17:09